C
cihan hücümenoğlu
C
5
cihan hücümenoğlu
0
подписчиков
0
подписок
29,4к
просмотров
Отзывы
9
Подборки
Фото
Ayvat Arch
Эюпсултан · Достопримечательность
Сохранить
Вчера
Orman yolunu genişletin..
Berceste 4 Rest Area Yesilyayla
Гюмюшова · Кафе
Сохранить
Июнь 2026
Tuvaleti ,mescidi ve genel temizliği çok iyi..uzun yollarda en uğrak mola yerimiz..
Место для пикника Курт Кемери
Эюпсултан · Место для пикника
Сохранить
Июнь 2026
Mangal yapılmasının serbest olması güzel...tek şeritli yolda 2 arabanın geçme cabası ve yol kenarında bırakılan arabalarla birleşince,tam bir fiyasko oluşuyor..tozun toprağın kalktığı yolları hiç söylemiyorum bile..tuvaletlere su o kadar az geliyorki,ara ara kesiliyor hatta..300 mt ötesinde sarıl sarıl çeşme akıyor ama WC ye su gelmiyor,bizim insanimizinda pisliği eklenince felaket oluyor..mangal yapmak için bu yoklukta ortalaması iyi deyip geçiyorum..
Lassa - Guler Oto Lastik
Газиосманпаша · Шиномонтаж
Сохранить
Июнь 2026
Semtimizin merkezinde ve yol üstünde bulunan bu işletmenin hizmetinden gayet memnunum..
Safran Cake pastry cafe
Газиосманпаша · Кафе
Сохранить
Май 2026
Tatlılar,tuzlular ve börekleri enfes.. Pastaneye uğramadan ve çeşitlerden tatmazsanız çok şey kaybedersiniz..👍 🎉🎂🍪🍩🍭🧁
Галатасарайский музей
Сарыер · Музей
Сохранить
Май 2026
Sizin hayallerinizin bittiği yerde, Bizim "gerçeklerimiz"başlar..
Kardeşler Büfe & Lokanta
Башакшехир · Кафе
Сохранить
Май 2026
Sitemiz ilk ve tek börekçisi.. ustaların ellerine sağlık, yapıyoroar bu sporu.👏👏
Anpa Gross Market 212 Avm
Багджилар · Супермаркет
Сохранить
Ноябрь 2025
öncelikle bu kadar çok seçeneğin olması mükemmel,bir ürünün birden fazla markadan oluşan muadilleri var.. fiyatları uygunmu, bilmiyorum, tartışılır ama keseden keseye göre değişir..market arabaları tam bir felaket,zaten çok kalabalık ve çok sık olan reyonların arasında tekerlekleri yüzünden düz gitmeyen ve bazıları bozuk olan market arabaları ile cebellesiyoruz..kasadan geçmeyen bazı ürünleri geri bırakmakta zorunda kalıyoruz,peki neden," kasiyerin söylediğine göre sahte ürün olduğu için barkod okumuyormuş".Heinz marka ketçap ve mayonezi,sahte ürün diye,cihaz okumadı..bir kaç farklı ürün daha getirmemize rağmen onlarıda okumadı..yinede herşeye rağmen evimize mutlu ve parasız döndük 😀
Sweetmaker Mucahit Master
Газиосманпаша · Кафе
Сохранить
Март 2025
bütün tatlıları enfes..ama benim favorim sarmaşık..ellerine sağlık ustam..